- برنامه ریزی به منظور ارزیابی عملکرد و پایش فعالیت های سازمان بر اساس شاخصهای عمومی و اختصاصی و ارائه بازخوردهای لازم جهت بازنگری ، اصلاح ، ارتقاء یا حذف فعالیت مذکور در سطح کشور .
- برنامه ریزی به منظور استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد در سطح سازمان ، مدیریت و کارکنان .
- طراحی و برنامه ریزی به منظور مکانیزه کردن فرآیند اجرای نظام مدیریت عملکرد سازمان .
- طراحی فرآیندهای گزارش گیری و گزارش دهی از سطوح مختلف سازمانی و ارائه به مراجع ذیربط .
- سیاست گذاری ، برنامه ریزی و نظارت به منظور تدوین شاخصهای اختصاصی و معیارهای ارزیابی عملکرد سازمان .
- برنامه ریزی و نظارت بر تشکیل کمیته های مدیریت عملکرد ، سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم در سطح سازمان .
- ارزیابی عملکرد منابع انسانی ) مدیران عالی و میانی( سازمان بر اساس ضوابط ابلاغی از سوی مراجع ذیربط ، معیارها ، شاخصها و روش های ارزیابی عملکرد .
- شناسایی موانع و مشکلات اجرایی و اثر بخشی برنامه های ارزیابی عملکرد کارکنان و ارائه پیشنهادات اصلاحی به مراجع ذیربط .
- نظارت بر حسن اجرای دستورالعمل ها و بخشنامه های ابلاغی از مراجع ذیربط در سطح کشور .
- سیاست گذاری ، برنامه ریزی و نظارت به منظور برقراری ارتباط با دستگاهها و نهادهای نظارتی .
- سنجش میزان رضایت خدمت گیرندگان در سطوح مختلف و تهیه و ارائه گزارش های تحلیلی به مراجع ذیربط .
- بررسی و تحقیق پیرامون صحت و سقم موضوع شکایات ، علل بروز شکایات و پیگیری تا اخذ نتیجه نهایی و ارائه گزارش به مراجع ذیربط
- پاسخگویی به درخواست ها ی مراجع نظارتی ، دفتر مقام معظم رهبری ، ریاست جمهوری و سازمان بازرسی کل کشور و شکایات .
- طراحی الگوی مدون جهت آسیب شناسی فعالیت های سازمان و ارائه گزارش های تحلیلی نتایج آسیب شناسی به مراجع ذیربط
- تدوین برنامه های تحقق سلامت اداری در راستای اجرای ضوابط ابلاغی .
- برنامه ریزی به منظور شناسایی گلوگاههای فساد خیز سازمان و ارائه راهکارهای مقابله با آن با همکاری واحدهای ذیربط
- تدوین الگوهای نظارتی و برنامه ریزی به منظور ارزیابی مستمر عملکرد واحدهای استانی .
- تدوین برنامه های تحقق حقوق شهروندی در سطح سازمان در راستای اجرای ضوابط ابلاغی .
- تدوین دوره های آموزشی مورد نیاز مدیران و کارشناسان واحدهای مدیریت عملکرد در سطح حوزه مرکزی و واحدهای استانی با همکاری واحد آموزش
نظر شما